خرید و دانلود بررسی تأثیر درگیری ذهنی کالا و ویژگیهای شخصیتی افراد روی تصمیم خرید آنی پوشاک
پنجشنبه 1 شهريور 1397
5:34
[ ]
بررسی تأثیر درگیری ذهنی کالا و ویژگیهای شخصیتی افراد روی تصمیم خرید آنی پوشاک
برای بسیاری از افراد پیش میآید که هنگام بازگشت به خانه، کالایی را در دست دارند، که از قبل قصدی برای خریدش نداشتهاند. خرید آنی جنبهای مشخص و گسترده از سبک زندگی مصرفکننده در جوامع مختلف است و از همینرو موضوع تحقیق بسیاری از محققین رفتار مصرفکننده در کشورهای مختلف قرار گرفته است.
[ بازدید : 14 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما : ]